torstai 27. tammikuuta 2011

Kiitos Sylvi tunnustuksista




        




Sain Sylviltä kaksi kaunista tunnustus blakaattia ja nämä täytyisi lähettää 15 blogille, mutta, mutta...
Haluaisin jakaa tämän kaikkille bloggaajille, joiden luona käyn vierailulla.  Olen nauttinut ja nautin vastakin teidän kauniista kuvistanne. Tuo henk.koht. kommentointi on jäänyt nyt vähemmälle, mutta vierailen melkein päivittäin kaikkien luona, joiden linkit on blogissani.
 

Nyt sitten pitäisi laittaa seitsemän totuutta itsestään.

1. Olen hullaantunut kuvaamiseen.
2. Olen hullaantunut ihaniin kuvablogeihin.
3. Tunnelmoin iltojen hämyssä, nauttien vielä jouluvaloista.
4. Meneillään on karkkilakko.
5. Olen hullaantunut pienestä lapsenlapsesta.
6. Murehdin joskus aiheetta.
7. En pidä suurista joukkotapahtumista. 



2 kommenttia:

  1. Kivat paljastukset!
    Ihanista kuvistasi kyllä näkyy.
    Onnea vaan lapsenlapsesta! Niistä minäkin pidän.
    Oli tuossa paljon muutakin yhteistä kanssamme.
    Ihanaa kevät-talvipäivää sinne sinulle!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut! Lapsenlapsesta ei varmaan voi olla hullaantumatta, minulla se onni on vielä edessä.

    VastaaPoista